|
Post by Remco on Oct 16, 2017 17:00:23 GMT
Hallo iedereen,
Mijn naam is Remco van Bekhoven. Ik heb dit forum in het leven geroepen om de Nederlandse Trainz-community nieuw leven in te blazen. Ik gebruik Trainz al vanaf versie 2004 en heb inmiddels een flinke berg ervaring op het gebied van het bouwen van routes.
Ik wil iedereen dan van harte welkom heten op de forum. Laten we er met zijn allen een gezellige plek van maken waar, wij als trainzers, samen onze ervaringen kunnen delen.
Veel plezier toegewenst!!!
Remco van Bekhoven Moderator
|
|
|
Post by tarnuk on Nov 8, 2017 14:25:10 GMT
Hallo, Mijn naam is Henk Krooneman, of a.k.a Tarnuk. De intresse voor treinen begon al heel vroeg toen mijn vader een eenvoudige modeltreinbaan van Fleischmann had. Geweldig vond ik dat Ik woon op enkele kilometers van de spoorlijn Zwolle-Amersfoort en ga hier vaak kijken, tevens moet ik vaak, beroepshalve, deze oversteken. Op de computer was mijn eerste treinsim Trainz 2006, maar toen de computer crashte, was deze versie niet meer bereikbaar. Sinds kort heb ik Trainz a new era.
|
|
|
Post by Remco on Nov 8, 2017 16:55:51 GMT
Welkom Henk.
Leuk dat je je bij deze, nog kleine, club voegt.
Het is een nieuw forum dus de meeste input moet nog komen, maar spreid het woord en binnen no time is dit nieuwe plek voor een ieder om zijn of haar ervaringen te delen.
Veel plezier!
Groet, Remco
|
|
|
Post by wloefje on Jan 9, 2018 15:05:35 GMT
Hallo allemaal, Mijn naam is Walter Loevens, Trainzliefhebbers die op meerdere forums actief zijn, of gewéést..., kennen de forumnaam "Wloefje" heel misschien wel... Actief met Trainz sinds de uitkomst van Trainz2006 op een "vroeger" forum sinds 2008, waarna ik in begin 2009 ben toegetreden tot Boemeltje. De interesse in het Trainzgebeuren is in de jaren die volgden "TANEnde" geworden zo omstreeks eind 2016, begin 2017 en eigenlijk tot vrijwel NUL gereduceerd toen Boemeltje werd getroffen door het "Photobucketvirus"... Veel andere games (met name sommige FPS games) trokken bij tijd en wijle mijn aandacht en niet in de laatste plaats door het wegvallen van de vele oudgedienden in deze hobby is ook mijn "zin" beetje bij beetje weggesleten... en tóch,... zo af en toe,... zo heel af en toe kriebelt er wat,... niet direct definieerbaar,... Er kriebelt wel vaker wat zo hier en daar,... ;-) maar dít heeft toch wel met treintjes te maken... dát dan weer wel... Wat betreft Boemeltje, er is uiteindelijk iemand geweest die dat forum eind 2017 heeft kunnen overnemen van de voorheen zo bekende Grote Boze Wolf maar wat ik zelf heb ervaren, en heb vernomen van anderen verloopt het tot op heden uiterst moeizaam, postings moeten worden goedgekeurd en er wordt tot nu toe aan de wachtenden geen gehoor gegeven... Zelfs de laatste der "Trainz-Mohikanen" (sorry Olaf) is uiteindelijk uitgeweken naar b.v. TO (en Jeroen daar is niks mis mee hoor !!) Toen zelfs een groot "createur" der Nederlandse Materialen (of is het Materieelen ??), iemand die vele persoonlijke "wensen" in vervulling deed gaan, langzaam de interesse aan het verliezen was door o.a. het gebrek aan belangstelling.... (ja toch Steven?) Toen werd de animo nóg minder... nog minder om door te gaan met mijn laatste (verhalen)project..... Nieuwsgierig of dit nieuwe forum mij, samen mede met TO, kan doen "overhalen" weer wat actiever te worden in het VTG (Virtuele Treintjes Gebeuren) is de reden dat ik mij hier voorstel ! Ik "draai" nog met 2010 alhoewel ook TANE zijn intrede heeft gedaan op mijn peeceetje... Maar de aanloopprobleempjes van TANE gecombineerd met de verminderde interesse in Trainz deed alles een beetje verschuiven naar de achtergrond... Goed... Mocht ik wat vergeten zijn, schroom niet om Albert Jr. daar op aan te spreken... ;-) Grtz, Walter.
|
|
|
Post by Remco on Jan 10, 2018 20:22:04 GMT
Hallo Walter,
Je bent natuurlijk van harte welkom. Zoals je hebt gezien is het nog niet heel erg druk, maar we zijn nog groeiende en elke nieuwe inbreng zorgt allicht voor een boost.
Ik wens je dan ook veel plezier toe hier en we hopen allemaal dat ook bij jou het trainz-vlammetje weer gaat branden.
Groetjes, Remco
|
|