Richard
New Member
Ik ben ik, jij bent jij, samen zijn we wij.
|
Post by Richard on Mar 13, 2018 9:21:01 GMT
Reskin op één van de vele Alco RS1's van JR. Persoonlijk favoriete locomotiefmodel en dus heb ik ze allemaal. Met een paar reskins creëer ik er gewoon nog een paar bij. --------------------------------------------------------------------------- Nah, lekker dan! Kan geen plaatjes invoeren met "insert image"? Of kan die optie misschien niet over een spatie in de naam? Da's niet zo fijn dan. Als ik de edit doe dan is het ok en wordt 't plaatje zichtbaar. "save changes" en dan geeft ie onderstaande error. Hoezo, "BESTGIRL.PNG" ¿!!? Dit probeer ik in te vullen: "http://www.battlechip.nl/trainz/2017-05-16 150011.jpg" In al mijn screenshots staat een spatie, dat doet Tane zelf. Deze screenshots worden op mijn eigen domein gezet. Van daar uit kan ik ze overal en nog ergens posten. Hernoemen is geen optie, want dan is er niks meer zichtbaar op alle andere fora. ☼ ☼ <de_cbutton id="de-cute-id" style="background-image: url("moz-extension://a8040a78-6c73-4462-8dc8-da789c87f2a1/bestgirl.png"); top: 264px; left: 1239px;" class=""></de_cbutton>
|
|
|
Post by wloefje on Mar 13, 2018 13:19:13 GMT
Deze bedoel je ? Mooi machientje.. Nou... "tje".. De layout komt mij hoe dan ook bekend voor! Heb je in een vorig "forum-leven" al eens meer van laten zien.... iets met "mining company" of zo ? Mooie plaat Richard Walter
|
|
|
Post by Remco on Mar 13, 2018 17:33:26 GMT
Hallo Richard,
Vreemd verhaal met het plaatsen van screenshots.
Ik gebruik de standaard naam gegeven door TANE, dus zou geen probleem moeten opleveren.
Ik zal eens nagaan wat het probleem is, want zulke plaatjes zien we natuurlijk altijd graag.
Groetjes, Remco
|
|
Richard
New Member
|
Post by Richard on Mar 13, 2018 17:34:14 GMT
Ligt vast aan die spatie, dan toch, moet zo wezen. Probeer wel even een zonder spatie. Echter, ik zou het prettiger vinden dat 't voortaan, net als op andere fora, mogelijk is om te kunnen posten met de originele screenshot naam. Dus inclusief een spatie. Moet niet moeilijk zijn toch? TEST: ☼ ☼
|
|
Richard
New Member
|
Post by Richard on Mar 13, 2018 17:39:17 GMT
Hallo Richard, Vreemd verhaal met het plaatsen van screenshots. Ik gebruik de standaard naam gegeven door TANE, dus zou geen probleem moeten opleveren. Ik zal eens nagaan wat het probleem is, want zulke plaatjes zien we natuurlijk altijd graag. Groetjes, Remco Hoi Remco, Nou dan wacht ik dat wel even af dan. Doutzen heeft er een puntje in, en nu gaat 't wel goed. Ben benieuwd. Alvast bedankt! ☼
|
|
|
Post by wloefje on Mar 13, 2018 23:18:24 GMT
|
|