|
Post by wloefje on Feb 12, 2018 16:37:28 GMT
Hier 2 platen van mijn Bundesbahn Betriebswerk Rosenheim bij Stuttgart. een nieuwe (fictieve) layout welke "in het leven is geroepen" om o.a. "dienst te doen" bij het vervolg van een nieuw Alb Keijzer Jr. "avontuurtje". De fictieve figuur Albert Jr. is bij de bezoekers van het voormalige Boemeltje-forum waarschijnlijk wel bekend... maar gezien het (vermoedelijke) "ineenstorten" van dit forum denk ik er ernstig over na om hier, op dit nieuwe TANE forum een vervolg te plaatsen. Mits er natuurlijk interesse is om Albert te "volgen", maar nogmaals... ik ben er nog niet helemaal uit... En daar komt bij; om nou direct definitief afscheid te nemen van Boemeltje is na de vele jaren van plezier niet bepaald gemakkelijk.... ik heb getracht om contact te leggen met de persoon die van plan was dit oude forum nieuw leven in te blazen (hij had mij dan ook gevraagd om hem daarbij "assistentie te verlenen" maar daar ontbrak mij de werkelijk de zin én de tijd voor) maar tot nu toe ontvang ik geen enkele reactie op de verstuurde email behalve de mededeling van mijn emailprogramma: "Deze bevestiging geeft aan dat het bericht is weergegeven op het scherm van de ontvanger om 8-2-2018 15:53"
Goed...de screen dan... Op het terrein staat een dubbele V36, een z.g. "doppellok". Märklin heeft deze lok begin jaren '80 nog als "special" uitgebracht (art.nr. 3346). Er achter een Pruisische 94er. Op datzelfde terrein staat een dikke 85er, één van mijn favorieten als het gaat om "dikke Duitsers" Grtz, Walter
|
|
|
Post by Remco on Feb 12, 2018 17:37:46 GMT
Hallo Walter,
Geweldig verhaal. Ik volgde het op boemeltje ook inderdaad altijd. Ga er vooral mee door.
Groetjes, Remco
|
|